Terug naar huis :( zevende verslag alleen - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Tamara - WaarBenJij.nu Terug naar huis :( zevende verslag alleen - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Tamara - WaarBenJij.nu

Terug naar huis :( zevende verslag alleen

Blijf op de hoogte en volg Tamara

27 Maart 2014 | Nederland, Amsterdam

Om 13:30 stond de taxi voor mijn hotel... Het was echt tijd om afscheid te nemen van mijn slaapkamertje daar en van de plaats Sanur... Helaas met dubbele gevoelens ging ik weer weg... De taxi bracht me naar het vliegveld op Bali in Denpasar... Daar aangekomen heb ik mijn bagage laten wrappen en gedropt. Ik had al online ingecheckt dus het ging redelijk snel... Helaas hoorde ik een half uur van te voren dat het vliegtuig vertraging had. Ik zou pas gaan vliegen om 17:45 in plaats van 16:20... Dan maar even winkeltje kijken en mezelf vermaken... Iets over half zes mochten we boarden... Even taxieden en hupakee de lucht in... Nog even een foto gemaakt en nu was het dan echt Dag Bali tot snel weer... Tijdens mijn eerste vlucht heb ik niet geslapen maar lekker film gekeken... Na een kleine drie uur waren we in Kuala Lumpur waar we drie uur moesten wachten voor onze volgende vlucht... De volgende vlucht brengt mij echt weg uit Indonesië/Azië en op naar Europa en wel Amsterdam... Gelukkig hadden ze op Kuala Lumpur een Starbucks dus heb ik lekker even mijn vertrouwde koffie gedronken... Ook kon ik winkelen weer niet laten. Ach wat moet ik anders doen als ik zolang moet wachten... Na een paar winkeltjes was ik klaar mee en ben ik lekker onderuit gezakt in een stoel.. Wachtend tot het vliegtuig er zou zijn en ik mocht boarden... Bij de gate stond in lange rij dus ben ik lekker gaan zitten en wachten tot iedereen bijna in het vliegtuig zat.... Terwijl ik zat te wachten was ik beetje aan het rond kijken en dromen want was best wel moe... En opeens zag ik een bekend iemand! Gezellig Jan kooiman zit in hetzelfde vliegtuig en later zag ik Ronald of Frank de boer ook zitten te wachten voor hetzelfde vliegtuig... Wat een gezelligheid BN'ers in het vliegtuig... Eenmaal in het vliegtuig had ik een plek met extra been ruimte alleen was het gelijk een kinder crèche... Er waren twee kinderen dacht ik... Toen we eenmaal in de lucht hingen kwam het personeel met baby bedjes die je kon bevestigen aan de muur twee stuks... Gewoon 4 kinderen verschrikkelijk... Huilen en doen drama dus... Gelukkig heb ik wel even kunnen slapen en heb ik twee leuke films gekeken... Onderweg nog wat gepraat met een meisje die bij de groep van Jan kooiman hoort. Ze hebben in Thailand opnames gemaakt... Ben benieuwd!! Nou nu zijn we bijna op Schiphol... En als ik dit op internet zet ben ik er al hahahaha... Dat was dan echt mijn geweldige vakantie... Ben benieuwd wie er straks zijn op me op te halen me vader en broertje en wie nog meer???!?!?!? Dikke kus vanuit het vliegtuig naar Amsterdam!! Ondertussen in Amsterdam..

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Tamara

Actief sinds 14 Dec. 2013
Verslag gelezen: 160
Totaal aantal bezoekers 12814

Voorgaande reizen:

10 September 2017 - 02 Juni 2018

Wereldreis

04 November 2016 - 27 November 2016

Mijn tweede reis...

18 Februari 2014 - 27 Maart 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: