16e verslag maar zesde verslag alleen op reis - Reisverslag uit Sanur, Indonesië van Tamara - WaarBenJij.nu 16e verslag maar zesde verslag alleen op reis - Reisverslag uit Sanur, Indonesië van Tamara - WaarBenJij.nu

16e verslag maar zesde verslag alleen op reis

Blijf op de hoogte en volg Tamara

25 Maart 2014 | Indonesië, Sanur

En dan was het ECHT zo ver... Ik ging zwemmen met dolfijnen naja zwemmen het was interactie met de dolfijn. We stonden in het water op een platform en de dolfijnen zwom bij ons. Onze dolfijnen heette Feta het was een mannetje... Me mochten hem aaien en hij ging op ze rug liggen... Ze noemen het daar een massage... Oh wat was zijn huid zacht echt apart... Ook mochten we de dolfijnen knuffelen en een kusje geven. Wat was ik gelukkig ik had een big smile van oor tot oor de hele tijd.. Zo blij zo geweldig gewoon fantastisch... Ik ben verliefd.!!! Ik hoef geen vriendje meer ik wil gewoon mijn eigen dolfijn... Oh dat zou echt geweldig zijn.!! Dromen dromen dromen... Ook mochten we kunstjes doen... Wij gooiden een klein steentje en Feta dook deze op en bracht het terug... Ook gingen we door middel van handgebaren haar laten springen en haar een bal laten aan tikken in de lucht... Ook mochten we een bal gooien en dan bracht Feta hem terug naar je.. Echt super cool.... Op het laatst mochten we Feta nog een keer knuffelen en een dikke kus geven... Ik heb beide op de film staan... Ik wou Feta het liefst nooit meer los laten wat was dit geweldig mooi zeg... Zo indrukwekkend... Tijdens de oefeningetjes moest Feta luisteren na wat de trainer zei maar hij keek alleen maar naar mij... De mensen uit Vancouver Bill&Wendy zeiden ik denk dat onze Feta verliefd is op onze Nederlandse dame hier... Hahaha zo geweldig was dat Feta keek de hele tijd naar me... Oh ik kan volgens mij wel boekwerken schrijven over hoe geweldig dit was... Echt mijn droom is werkelijkheid geworden... Ik ben de gelukkigste vrouw op de wereld..... Mijn volgende vakanties mogen alleen nog maar bestaan uit duiken en dolfijnen ontmoetingen hahaha... Toen we gingen bleef ik als langste in het water ik kon gewoon geen afscheid nemen zo geweldig vond ik het... Nog even wat foto's gemaakt en even aaien en dan toch helaas maar weg gaan... Doei allermooiste allerliefste allergeweldigste dolfijn.... In het winkeltje nog een heel mooi stuk houtsnijwerk gekocht van dolfijnen en toen terug naar het hotel... Toen ik in mijn kamer aan kwam stond ik helemaal te springen zo blij was ik... Echt dit was het mooiste van mijn hele vakantie..!!! Ik kan denk ik wel zeggen van mijn hele leven... Wat geweldig deze ontmoeting.... Zo blij!!!!

Na deze geweldige ontmoeting ging ik weer met mijn soulmate op stap... Mijn scooter dus :D Ik wou naar Padang Padang beach op dit strand is namelijk de film 'Eat Pray Love' opgenomen en dankzij deze film wou ik naar Bali toe.. Een geweldige film wat zich op het laatst afspeelt op Bali... Ik denk alleen dat ik de film maar weer eens terug moet kijken want ik herkende niks op dat strand hahaha... S'avonds lekker Mac Donalds gegeten en toen slapen.. Was moe... Nu vandaag had ik om 13:00 (mijn tijd) een afspraak in het Sanur Beach Hotel voor een massage van maar liefst 3uur en 45min... Cadeautje van mijn oom... Heerlijk! Na deze massage moet ik
Helaas afscheid nemen van mijn beste vriend die me de afgelopen dagen overal heen heeft gebracht... Maar ik heb even geregeld dat ik hem twee uur langer kon lenen zodat ik nog wat kon eten met de scooter... Heerlijk een pizza bij de Italiaan en Italiaans ijs... Echt heerlijk..!! Daarna dan echt; Dag scooter!! Bedankt voor de fijne high speed tripjes :D...... Nu lig ik lekker in mijn bedje met de gedachte dit is gewoon mijn laatste nacht hier... Leuk? Nee echt niet leuk... Wil hier blijven... Volgend jaar zeker weer hierheen of als ik de jackpot win dit jaar nog... Ik hoop het :D... Of als jullie je geroepen voelen om mij te sponsoren.. :p. Mag altijd hoor :D hahahaha... Mijn volgende bericht zal zijn vanaf het vliegveld... Denpasar, Kuala Lumpur of Amsterdam dat weet ik nog niet.... Maar voor nu nog een keer een Dikke kus vanuit Sanur...

  • 26 Maart 2014 - 13:03

    Vera:

    Wat een geweldige reis heb jij gemaakt tamaar!!! Super stoer en je mag trots zijn op jezelf! Nu terug naar de realiteit :) goede vlucht meis en tot gauw! XXX

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Tamara

Actief sinds 14 Dec. 2013
Verslag gelezen: 200
Totaal aantal bezoekers 12812

Voorgaande reizen:

10 September 2017 - 02 Juni 2018

Wereldreis

04 November 2016 - 27 November 2016

Mijn tweede reis...

18 Februari 2014 - 27 Maart 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: