Derde verslag :) - Reisverslag uit Tuktuk Baringin, Indonesië van Tamara - WaarBenJij.nu Derde verslag :) - Reisverslag uit Tuktuk Baringin, Indonesië van Tamara - WaarBenJij.nu

Derde verslag :)

Blijf op de hoogte en volg Tamara

23 Februari 2014 | Indonesië, Tuktuk Baringin

Zoals in mijn vorige verhaal al te lezen was ben ik op Samosir Island. Een eiland midden in het toba meer en een kamer aan het meer. Super mooi! Ik kwam hier kotsmisselijk aan en dat is ook zo gebleven alles wat in me lichaam zat ging eruit.. Het werd dus geen avond eten voor mij maar lekker liggen in mijn bedje. Gelukkig goed geslapen en ik voelde me toen ik wakker was een stuk beter. Voorzichtig ontbeten en daarna heel sportief met de groep ruim 5 uur wezen fietsen. Onwijs mooie omgeving en veel indrukken opgedaan. Natuur, rijstvelden, local people, school gaande kinderen in School uniform en nog veel meer.. Het was verschrikkelijk warm. Ik dacht meerdere keren waar ben ik aan begonnen doe ik dit voor me lol maar ondanks die gedachten was het onwijs mooi... Bezweten en helemaal gebroken zo moe kwam ik eindelijk bij het hotel aan. Tijd voor een duik in het meer. Zo gezegd zo gedaan. Heerlijke afkoeling was dat zeg. Alleen super erg verband dus ik lijk bijna op een Kreeft :( Misschien had ik mij toch in moeten smeren... Maar toen we weg gingen was het gewoon koud had zelfs mijn dikke trui mee... :( S'avonds weer op tijd het bedje in want we moeten de dag erna al om 6:15 met de boot weg op naar het volgende plaatsje en ons nieuwe hotelletje! 6:00 ontbijten en dat noemen ze vakantie ;-)
-XXX-

  • 23 Februari 2014 - 00:42

    Patricia:

    Hoi Tamara,

    Het is 00.38 uur en jouw bericht kwam net binnen. Ik was wakker geworden., niet vanwege jouw bericht hoor, haha!
    Wat leuk om je reisverslagen te lezen over je avonturen... Ik had je geappt vandaag, zag dat je online was.
    Ik kijk uit naar het volgende verslag en hou alles binnen he?!

    Liefs, Patricia

  • 23 Februari 2014 - 09:20

    Eline:

    Wat goed om te lezen dat je geniet! Heb je al nieuwe mensen ontmoet? Ik hoop dat je maag een beetje zal wennen aan het eten. En goed smeren hoor! Zorg maar goed voor jezelf! Hihi
    Veel liefs, Eline

  • 23 Februari 2014 - 15:49

    C:

    Ach je lichaam werkt niet echt mee zeg....
    Niet vergeten te smeren hoor daar (gewoon elke dag meteen doen) en vooral blijven drinken (en zout eten) dan sterk je weer aan.

  • 23 Februari 2014 - 15:50

    Caroline:

    Gelukkig kan je er ook van genieten en zo te lezen heb je een leuk reisgenootje gevonden ook.
    Superveel plezier verder. XXX

  • 23 Februari 2014 - 19:12

    Peter En Wilma (vader En Moeder Patty):

    he Tamara

    Wat stoer dat je deze reis onderneemt. Veel beleven en zien. jammer dat je even last hebt gehad van je ingewanden, maar dat hoort blijkbaar er nou eenmaal bij. We zitten hier met Patty en Patrick nasi en bami te eten van de Purmerendse chinees en lezen jouw reisverhalen. Zo is het net of we erbij zijn.

    veel plezier en pas goed op jezelf!

  • 25 Februari 2014 - 01:46

    Sammie:

    Tampikkie!!
    Wauw wat gaaf je verhalen.. En wAt heb je al VEEEL meegemaakt in zo een korte tijd!
    Dit heb je echt dubbel en dwars verdiend wijffie!

    Even alleen jij en de natuur;-)
    Droom, durf, doe en dans met iedereen hihi!

    DIKKEKus Sam pik!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Tamara

Actief sinds 14 Dec. 2013
Verslag gelezen: 217
Totaal aantal bezoekers 12817

Voorgaande reizen:

10 September 2017 - 02 Juni 2018

Wereldreis

04 November 2016 - 27 November 2016

Mijn tweede reis...

18 Februari 2014 - 27 Maart 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: