Negende verslag - Reisverslag uit Lovina, Indonesië van Tamara - WaarBenJij.nu Negende verslag - Reisverslag uit Lovina, Indonesië van Tamara - WaarBenJij.nu

Negende verslag

Blijf op de hoogte en volg Tamara

09 Maart 2014 | Indonesië, Lovina

Malang hier hebben we 1 nachtje geslapen. Eigenlijk een soort van overnachting nachtje. Een erg mooi hotel met super lekkere gebakjes en een schitterend zwembad. Na het eten even een cocktailtje gedronken genaamd 'Lady Gaga' vraag me niet wat erin zat want hij was mega sterk... Na een heerlijk nachtje te hebben geslapen moesten we helaas weer eruit om verder op pad te gaan. Eerst even snel ontbijten met super lekkere zoete hapjes en daarna weer de bus in want vandaag gaan we dan eindelijk naar de Bromo vulkaan.!! Ja, opa ik ga er naar toe. Na 7uur in de bus te hebben gezeten kwamen we eraan en besloten we om naar de lunch de vulkaan te gaan beklimmen. Helemaal leuk want dat wou ik super graag. Volgens de reisbegeleider was het een uurtje maar uiteindelijk waren we ruim twee uur onderweg... Het was wel echt een super ervaring een hoogtepunt van mijn reis. Alleen de zwavellucht was niet te harde wat een verschrikkelijke lucht zegt. Ik stond me een partij te hoesten daar boven aan die vulkaan dat was niet normaal. Boven aan de Bromo even wat super leuke foto's gemaakt en laten maken en daarna was het toch echt weer tijd om naar beneden te gaan want ondertussen was bijna iedereen al beneden alleen Ramcow en ik niet hahaha... Vooral geen haast hebben deze vakantie.... Na het beklimmen hebben we even heerlijk naar de zonsondergang gekeken en ook hier weer mooie foto's gemaakt... Daarna lekker gegeten met ze alle en op tijd naar bed want het wekkertje ging om 3:00 s'nachts want we gingen de zonsopgang op de Bromo bekijken met ze alle. Het was heel mooi en indrukwekkend alleen wel heel erg koud. Ik vond het een erg mooi gezicht om te zien dat de zon zo mooi in zijn kleurtjes en glorie opkomt. Echt een geweldige ervaring en uiteraard heb ik dit ook vast gelegd met mooie foto's... Ook heb ik twee ansichtkaarten gekocht om op te sturen naar mijn opa en oma... Even op de ouderwetse manier in plaats van appen zoals ik met de rest wel allemaal kan doen maar helaas en logisch zijn opa en oma niet zo hip... Na deze geweldige ervaring was het weer tijd om door te reizen... We hadden weer een lange reis dag voor de boeg van maar liefst 11/12 uur. Vandaag gaan we dan eindelijk naar Bali!!!! Het eiland waar ik stiekem toch wel een beetje voor gekomen ben ondanks dat de rest echt super gaaf was allemaal. Lovina is de eerste plaatst op Bali waar we naar toe gaan. Lovina is een plaats in noord Bali en aan het strand... Met een dubbel gevoel ga ik erheen want vind het super leuk om er heen te gaan maar tegelijkertijd betekend het ook dat we al bijna op het einde zitten van de groepsreis en dat dat betekend dat over 5/6 dagen ik helemaal alleen op pad ga zonder deze geweldig leuke mensen in de groep. Dat zal wel even wennen zijn en omschakelen. Maar ik weet zeker dat ik het kan en straks terug ga kijken op een geweldige vakantie met in het begin lichte angst maar zeker ook een boel overwinningen. :D Overwinningen waar ik de rest van mijn leven profijt van ga hebben en die mij altijd zullen bij blijven staan.. Nou weer genoeg blablabla... Nu nog maar even niet teveel stil staan bij de gedachte en gewoon nog even heerlijk genieten van de komende paar dagen met ze allen... Nou lieve reisblog lezers ik ga lekker strand hangen en genieten... Tot snel weer! Waarschijnlijk dan vanuit Ubud een plaats op Bali dat bekend staat om het houtsnijwerk en waar ik ook een mooi houten kunstwerkje voor me vader moet scoren... Ga me best doen pap!!! XOXO

  • 09 Maart 2014 - 17:05

    Jolanda:

    He tamara,

    jeetje joh wat een verhalen erg leuk en je hebt het gelukkig erg naar je zin.
    veel plezier verder en ik blijf je volgen!!

    Liefs jo

  • 10 Maart 2014 - 10:45

    Ruud:

    Hoi Tamara,

    Wat leuk zeg om je belevenissen te lezen. Vandaag heb ik ze allemaal maar even 'verwerkt'! Aan een stuk doorgelezen, echt leuk!! Super stoer van je dat je deze reis onderneemt!!

    Goed om te lezen dat je het zo naar je zin hebt en dat je leuke mensen hebt ontmoet!

    Veel plezier op Bali, ik wacht op je volgende verslag!

    Ruud

  • 11 Maart 2014 - 21:38

    Marline:

    Ook ik heb je belevenissen gelezen, wat veel maak jij mee. Inderdaad geniet van het nu, de rest komt ook goed. Ook als er iets anders zal gaan dan je verwacht. Heel veel plezier.
    Marline

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Tamara

Actief sinds 14 Dec. 2013
Verslag gelezen: 169
Totaal aantal bezoekers 12786

Voorgaande reizen:

10 September 2017 - 02 Juni 2018

Wereldreis

04 November 2016 - 27 November 2016

Mijn tweede reis...

18 Februari 2014 - 27 Maart 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: