eerste verslag - Reisverslag uit Kampung Ayer Hitam, Maleisië van Tamara - WaarBenJij.nu eerste verslag - Reisverslag uit Kampung Ayer Hitam, Maleisië van Tamara - WaarBenJij.nu

eerste verslag

Blijf op de hoogte en volg Tamara

19 Februari 2014 | Maleisië, Kampung Ayer Hitam

En daar is dan mijn eerste bericht al... Nog maar net weg...Daar zit je dan in een vliegtuig. Toen ik in stapte heb ik lekker een filmpje aangezet. Runner runner ff geen romantische ellende :D maar lekker actie... Daarna gelukkig even geslapen maar ja dan wordt je wakker om 17:30. Pppfff het is nog zooooo ver. Ik werd wakker en dacht nou ik heb lekker even geslapen dus we zullen er vast al wel bijna zijn maar nee helaas ik ben nog geen eens op de helft.... Lichte paniek maar ja ik kan dit... Volgende actie film maar weer snel aanzetten onder het mom van gedachten verzetten :-) En dan zit je in een vliegtuig en ga je denken over de afgelopen dagen en dan komt tegen 20:00 toch het moment van help paniek tranen en angst... Ik wil naar huisssss... Maar nee dat gaan we niet doen... Ondertussen zit ik nu in een super mooi en luxe hotel in Kuala Lumpur. Heb nog heel ffies wifi en dan gaan we zo met de groep op pad Kuala Lumpur in en straks weer vliegen en hopelijk vanavond 20:00 in Sumatra... (Het is hier nu 8:30) ... Ohja en het is maar 25graden :D Nou tot snel weer ..!! XXXXX

  • 19 Februari 2014 - 05:20

    Eline:

    Yes you can!
    Je bent veel sterker dan je denkt!
    Geniet maar lekker van je welverdiende vakantie.

    Liefs, Eline

  • 19 Februari 2014 - 08:55

    Samantha:

    Jaaa YOU CAN DO IT TAMPIKKIE!! Zo lang naar uitgekeken en nu zit je er ineens..
    Geniet#ontspan#relax

    Dikkekus SAMPIK XXXXXXLIEFS

  • 19 Februari 2014 - 09:33

    Oom Gert:

    Hee Scheet,

    Ophouden met dat lichte paniekgezeik. Duizenden meiden van jouw leeftijd zouden bij wijze van spreken een moord doen om zo'n reis te mogen maken en meemaken. Jij hebt 'm nu, dus: LEKKER GENIETEN.
    Vind het wel leuk om op deze manier op de hoogte te blijven van je belevenissen Lieverd, kop op en laat je niet kennen. Je hebt er lang genoeg naar uitgekeken. DIT IS LEUK EN DIT IS GOED VOOR JE.

    Oom Gert

  • 19 Februari 2014 - 18:56

    Oom Karel:

    Hoi Tamara , af en toe diep ademhalen en dan gewoon lekker genieten. Oom Gent heeft gelijk niet iedereen krijgt zo'n kans.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Tamara

Actief sinds 14 Dec. 2013
Verslag gelezen: 264
Totaal aantal bezoekers 12787

Voorgaande reizen:

10 September 2017 - 02 Juni 2018

Wereldreis

04 November 2016 - 27 November 2016

Mijn tweede reis...

18 Februari 2014 - 27 Maart 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: