Dag 25+26 Laatste dag Thailand... - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Tamara - WaarBenJij.nu Dag 25+26 Laatste dag Thailand... - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Tamara - WaarBenJij.nu

Dag 25+26 Laatste dag Thailand...

Blijf op de hoogte en volg Tamara

01 December 2016 | Thailand, Bangkok

Gisteren avond druk bezig geweest met souvenirs kopen en ja ik heb mijn droom tattoo laten zetten... half elf waren we bij de tattoo shop en om 02:07uur was hij klaar... eerst een paar keer tekenen en de juiste plek zoeken en dan 2 uur lang tatoeëren... zijkant van mijn lichaam bij mijn ribben.. Na 2 uur lang zwaar gestresst en aangespannen te hebben gelegen  en verschrikkelijke pijn gehad echt niet normaal tranen over me wangen soms was hij af... Gelukkig was Esther er die me er door heen hielp... en het resultaat is echt geweldig mooi.. zo blij ermee echt mijn tattoo wat perfect bij mij past... een dromenvanger die mijn dromen opvangt want dromen moet je werkelijkheid laten worden... volg je dromen...

Dood moe echt helemaal gesloopt ging ik terug naar ons hotel.. ik was zo moe echt alle spanningen van daarvoor kwamen eruit.. gelukkig konden we gelijk lekker gaan slapen dus heb heerlijk geslapen... zwaar in coma hahaha... 
En ja toen werd ik wakker en was het 1 december... de dag met de dubbele gevoelens want vandaag ga ik dan echt naar huis toe... geen ticket meer wijzigen maar echt naar huis toe... leuk? Ja zeker leuk en zin om iedereen weer te zien maar tegelijkertijd zo dubbel..  dubbel omdat ik zo een waanzinnig mooie leerzame en geweldige tijd heb gehad hier.. zoveel leuke nieuwe mensen heb leren kennen zovaak mezelf tegen gekomen waar weer doelen uit ontstaan voor mezelf maar ook besloten dat ik echt moet gaan doen wat ik zelf wil, niet altijd maar aan andere moet denken maar juist aan mezelf...  niet altijd maar bang te hoeven zijn of mensen mij aardig vinden maar gewoon mezelf zijn vrolijk spontaan vol in het leven en vooral genieten van elk moment en het belangrijkste van alles MIJN DROMEN GAAN VOLGEN...  hoe vaak zeg ik wel niet ik wil een lange tijd op reis de wereld zien en niet 1 maand maar 3 6 9 of 12 maanden... als ik de vraag krijg en die heb ik al vaak gehad wat wil je het liefste doen, wat wil je echt dan zeg ik altijd reizen (lang).. dus waarom niet... waarom? Waarom bestaat het woord 'waarom' om afwegingen te maken om dingen realistisch te maken... ik denk dat je dingen gewoon moet doen, kan me hele leven wel blijven twijfelen maar wordt ik er gelukkig van.... nee...
Dus mijn levens motto is Just do it... if you can dream it, You can do it..❤

Liefs vanuit nu nog Thailand voor een paar minuten... dag allermooiste Thailand wat was je geweldig.. en tot een volgende keer en hallo Nederland again...  eindelijk mijn lieve vader en broertje weer zien...

Bedankt Esther voor de geweldige tijd samen en de volgende mensen bedankt voor de leuke momenten samen:
Frank
Charan
Michelle

Roel
Meneer La
Jouri
Canadese regenstop&gratis cocktail friends 
Yasmin,Daphne, marianne alle meiden van chiang mai
Bram, Frank
Tom  en Hymke
Vincent
Duikschool sairree
Kim en renske
Gerwin, douwe en friends

En ik vergeet vast nog mensen maar kan ik even niet zo 123 bedenken aangezien ik stress heb want heb nog 15min om te boarden en sta nog voor paspoort controle... whahahaha help planning hahaha
Oké voordringen, rennen en gaan... Yes op tijd gehaald  ... Tot in Nederland... dikke kus....xxx

  • 07 December 2016 - 13:56

    Diana:

    Lieve Tamara!
    Jij hoeft niet bang te zijn of mensen jou wel aardig vinden want jij BENT aardig! ❤️ En ik heb weer heerlijk genoten van jou geweldige avonturen! Hoop je weer een keer te zien Xx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Tamara

Actief sinds 14 Dec. 2013
Verslag gelezen: 689
Totaal aantal bezoekers 12805

Voorgaande reizen:

10 September 2017 - 02 Juni 2018

Wereldreis

04 November 2016 - 27 November 2016

Mijn tweede reis...

18 Februari 2014 - 27 Maart 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: