Op weg naar Thailand.. - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Tamara - WaarBenJij.nu Op weg naar Thailand.. - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Tamara - WaarBenJij.nu

Op weg naar Thailand..

Blijf op de hoogte en volg Tamara

04 November 2016 | Nederland, Amsterdam

Samen... Samen naar thailand... Dat was het plan, maar plannen zijn er om veranderd te worden, dus alleen naar thailand! Super spannend maar onwijs veel zin in. Nieuw land, nieuwe omgeving, nieuwe mensen, kortom een NIEUW avontuur.
Vliegticket ✔
Paspoort ✔
Geld ✔

Ik sta nu bij de gate over een half uur gaat mijn reis beginnen naja half uur, eigenlijk al een aantal uren/dagen geleden. Want ja wat neem je mee als je Tamara heet... euhmmmmmm vast teveel maar gelukkig heb ik daar mijn lieve vriendinnetje Kim voor die alles even checkt voor me en vooral zegt nee niet nodig :p dank je wel mop en bedankt voor het brengen naar het vliegveld..  ik ga nu nog even lekker een half uurtje flink zenuwachtig zijn en dan de lucht in... Tot mijn volgende verslag, dikke kus...

  • 04 November 2016 - 19:14

    Niny:

    Hoi Tamara

    Een hele goeie reis en een heerlijk vakantie
    Ga lekker genieten en doe voorzichtig
    Ben heel benieuwd naar je verhalen

    Liefs

  • 04 November 2016 - 21:10

    Kim:

    Graag gedaan schat!!!

    Gaat helemaal goed komen met jou daar

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Tamara

Actief sinds 14 Dec. 2013
Verslag gelezen: 292
Totaal aantal bezoekers 12797

Voorgaande reizen:

10 September 2017 - 02 Juni 2018

Wereldreis

04 November 2016 - 27 November 2016

Mijn tweede reis...

18 Februari 2014 - 27 Maart 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: