Dag 18 19 20 - Reisverslag uit Phi Phi Don, Thailand van Tamara - WaarBenJij.nu Dag 18 19 20 - Reisverslag uit Phi Phi Don, Thailand van Tamara - WaarBenJij.nu

Dag 18 19 20

Blijf op de hoogte en volg Tamara

25 November 2016 | Thailand, Phi Phi Don

Na een nacht varen een stuk met de bus en weer een stuk varen zijn we dan eindelijk aangekomen op koh phiphi (23nov). onderweg nog 2 Nederlandse meiden tegen gekomen renske en Kim... helemaal gezellig. Aangekomen op phiphi zijn we met zijn 4en richting ons hostel gegaan..  drijfnat van de zweet kwamen we aan... lekker spullen dumpen en op naar het strand... ondertussen hadden we roel gesproken en die lag al op het strand... Roel hebben we leren kennen in chiang mai... roel was jarig dus even feliciteren en daarna lekker chillen op het strand... in de avond met zijn alle gegeten (groep van 7) daarna gingen op stad... eerst nog even winkelen een onwijs leuk jurkje gescoord en daarna op naar de feestjes... we gingen naar het strand wat daar ik over gehoord. Helemaal leuk 4 beach clubs hadden lekkere muziek en vuur show en van alles.. lekker een bucket gedronken.. (klein emmertje met drank) super sterk want er gaat letterlijk een thee kop drank in en daarna nog een scheutje en dan pas wat frisdrank en ijs...
Op het strand was het erg leuk.. toch gingen we nog even naar roel toe want die waren we ondertussen alweer kwijt... roel was bij de Stockholm syndroom bar.. helemaal gezellig shotje drankje buckets alles... nog gepraat met een knsppe Italiaanse genaamd  Rafael en lekker bucket gedronken helemaal gezellig... samen met roel nog geshot helemaal leuk.. op een gegeven moment wilde renske en Esther naar huis toe maar Kim en ik vermaakte ons prima.. toch besloten om uiteindelijk mee te gaan alleen toen waren we ze kwijt... dus ach dan gaan we nog ff verder feesten hé Kim en Dion met een S :-p  hahahaha...dus met ze 3 nog even door gegaan.. uiteindelijk toch wel erg moe dus lekker slapen...

24novemeber hadden we de hele dag en avond in phiphi... hymke en Tom kwamen ook vandaag aan dus vanavond borrellen... Overdag zijn we eerst lekker  aar het strand geweest en smiddags hadden we een tour geboekt met ze 5e roel ging ook mee... eerst gingen we naar Monkey beach de naam zegt het al... strand met aapjes.. daarna gingen we snorkelen een stukje verder op en daarna naar maya beach... daar hadden we een uur de tijd om rond te kijken.. echt schitterende omgeving en zo heerlijk rustig. Echt heel fijn om daar te zijn.. na dit heerlijke eilandje gingen we snorkelen met lichtgevende plankton, helemaal leuk en mooi om dat te zien... Nadat was het weer tijd om richting phiphi te gaan.. ook wel fijn want we waren er wel klaar mee.. aangekomen daar zijn we eerst lekker allemaal gaan douche en daarna met ze 5e gegeten. Heerlijk spaghetti... en ja toen was het weer bucket time... party party... heerlijke buckets gedronken... tom en hymke op strand weer gezien dus helemaal leuk... en erg gezellig weer... lekker dansen kletsen flirten hahaha helemaal leuk...op een gegeven moment waren Kim Esther en renske er een beetje klaar mee maar roel en ik niet dus toen zijn zij naar huis gegaan en wij bleven bij de rest... echt super gezellig gehad.. uiteindelijk om een uurtje of 2 was het wel tijd om te gaan... alleen het ging wel heel snel al dat drank echt zo dronken.... kan me niet meer herinneren wanneer ik zoveel gedronken had hahahaha...  maar echt wat een avond... en ja dan moet je je hostel zoeken en slapen wat een ellende alles draaide... gelukkig uiteindelijk wel geslapen... heerlijk geslapen zelfs...  Na wel 4 uurtjes was het tijd om eruit te gaan want vandaag (25e) gingen we phiphi verlaten. We gingen met de boot naar krabi om Esther haar visum te verlengen... Na dat te hebben gedaan gingen we naar krabi town waar we af hadden gesproken met Charan... ja charan waar ik mijn eerste dagen van mijn reis ook mee was en in chiang mai ook. Helemaal leuk elkaar weer zien.  Dit zal de laatste keer zijn in thailand... gezellig wat gegeten met elkaar en toen gingen we weer afscheid nemen... en tot in Nederland...  Esther en ik zijn toen even een rondje over de night market gelopen en toen richting ons hotel gegaan... ik was/ben zo moe dus ga lekker slapen... echt kapot... slaap lekker allemaal...  dikke kus....
Ohja nog iets heel leuks... ik heb  besloten een paar dagen langer te blijven in thailand... ik kom pas 1 dec terug.  Jippiejeeh... helemaal blij heb nu nog een paar dagen meer... dus morgen op naar koh lipe daar schijnt het zo geweldig te zijn... ik ben benieuwd kan niet wachten... liefs vanuit krabi,thailand❤

• 26 November 2016 - 23:27

Niny:

Wat een mooie verhalen allemaal.
    Je bent echt aan het genieten.