Dag 21 + 22 - Reisverslag uit Koh Lipe, Thailand van Tamara - WaarBenJij.nu Dag 21 + 22 - Reisverslag uit Koh Lipe, Thailand van Tamara - WaarBenJij.nu

Dag 21 + 22

Blijf op de hoogte en volg Tamara

27 November 2016 | Thailand, Koh Lipe

Gisteren (26e) moesten we vroeg op want we werden om 7uur opgehaald door de minivan taxi om naar koh lipe te gaan. We moesten ongeveer 4uur in de taxi zitten en daarna nog 2 uur met de boot. In de taxi lekker geslapen en op de boot zijn we op het bovendek gaan zitten. Eerst even goed insmeren want anders waren we lopende kreeftjes.. daarna echt heerlijk genoten van de zon op het bovendek en we hebben er zeker weer een kleurtje erbij... het was super mooi weer toen we aankwamen op dit mooie eiland... echt een paradijs... turquise zee met witte strand welkom to paradise... eerst maar even tijd voor een lekkere ijskoude strawberry shake... heerlijk zijn die.. daarna op zoek gegaan naar ons hotel en onze spullen gedumpt... toen even een rondje door de walking street gelopen en bij maya bar wat gedronken ontzettend leuke chill tent... nog onwijs leuke spulletjes gescoord trouwens... daarna zijn we op tijd richting ons hotel gegaan we waren best moe van zo een hele dag reizen... eerst nog even lekker douche en dan slapen maar balen het is een ijskoude douche.. dan maar snel een rondje draaien eronder en klaar.. daarna lekker gaan slapen...
Vandaag (27e) de dag dat ik eigenlijk naar Nederland zou vliegen zit ik nog lekker op koh lipe... Vandaag zijn we de hele dag maar het strand geweest... Wat was het lekker zeg... de zon de zee echt alles was lekker... in het water even een foto shootje doen om iedereen jarloers te maken in Nederland hahaha... vervolgens hebben we bij happy vibe lekker gezeten en wat gedronken en daarna ergens gaan lunchen en vervolgens bij de sea La vie bar weer een drankje gedaan... zulke fijne en relaxe tentjes.. hangend in een zitzak genieten van de zee en de omgeving echt volop genieten... nu even een uurtje slapen en dan richting de walking street om lekker wat te gaan eten en cocktails te drinken want ja om 00.00uur is Esther jarig dus daar moet op geproost worden... ohja en ik moet straks nog even snel een leuk cadeautjes kopen voor haar... nou lieve mensjes ik doe me oogjes even dicht tot van de week weer... dikke kus -XOXO-

• 28 November 2016 - 05:41

Vera:

Leuk om al je verhalen te lezen... Vooral te lezen dat je angsten vooraf omgezet zijn in enthousiasme en heel veel nieuwe vrienden! Vind het nog steeds super stoer van je! geniet lekker! xx