Dag 15 - Reisverslag uit Ko Tao, Thailand van Tamara - WaarBenJij.nu Dag 15 - Reisverslag uit Ko Tao, Thailand van Tamara - WaarBenJij.nu

Dag 15

Blijf op de hoogte en volg Tamara

22 November 2016 | Thailand, Ko Tao

Vandaag de 22e moesten we uitchecken in ons resort..  naja voor de 2de keer want we hadden dit 2 dagen geleden ook al gedaan maar besloten toen om nog 2 nachten te blijven... maar nu vandaag gingen we echt uitchecken want vanavond gingen we met de nacht boot richting koh phiphi een eiland helemaal aan de andere kant.. een reis nacht van wel 14.5 uur, boot bus boot...
Vandaag overdag hebben we vrij weinig gedaan... heel relax opgestaan na een heerlijke lange nacht te hebben geslapen... daarna met Frank en bram afgesproken om bij de pier te winkelen... veel winkels waren er niet maar wel even leuk. Daarna besloten we om te gaan zwemmen in het zwembad bij Frank en bram hun resort aangezien wij niks meer hadden... eerst hebben we nog even met 4 liggend op bed sesamstraat gekeken... hahaha ohja en klokhuis hahaha.. ze bleken een bubbelbad te hebben dus daar even gezellig in geweest alleen was het best koud... daarna nog even in het iets warmere zwembad geweest en toen was het tijd om eruit te gaan... gelukkig mochten we bij hun douche en lekker een warme stort douche gehad... alleen had geen beha mee dus leuk alleen hemdje aan en geen beha.. (schaam schaam)... me bikini was zo nat dat het geen goed idee was om die er onder aan te doen.. nou nooit dit met jongens erbij of wie dan ook gedaan maar ja ach hahaha...
Toen nog even bij hun op bed gelegen muziek geluisterd met Nederlands want dat vonden ze leuk.  Nou hoe leuk is dat frankie en brammetje met Nederlandse muziek... dus op naar de toppers volgend jaar... deal!!!  Helemaal leuk...
Na heerlijk nog even te hebben gelegen gingen we richting ons resort want daar dicht bij gingen we eten... bij hippo burgers waar echter en ik al vaker hebben gegeten. Vincent ging ook mee en joeri waar we mee naar Pai gingen was ondertussen ook aangekomen op ko tao en ging ook gezellig mee eten.. helemaal leuk met ze alle ons laatste paar uurtjes op ko tao vieren... heerlijke burger gegeten en strawberry shake met vodka gedronken en toen kwam het afscheid moment... bram zei de hele tijd al nog zo lang en zo lang en nu nog een kwartier pppfff en ja toen was het zover... iedereen drie dikke zoenen gegeven en op richting ons resort want daar kwam de taxi ons halen voor naar de nacht boot... Dag lieve mensjes bedankt voor de onwijs leuke tijd samen en tot in Nederland... want hoe leuk is om elkaar nog een keer te zien... jantjes verjaardag stappen of toppers met ze alle... ik zou het echt heel erg leuk vinden... maar ja met reizen weet je nooit of je elkaar nog ziet Erna... afwachten maar...
Nu lekker tijd om te slapen want lig al 1.5uur op de boot... Dag geweldige oh zo mooie ko tao... tot zeker nog een keer... kan niet wachten om er weer te zijn... love ko tao❤ love diving ko tao❤ love the island❤