dag 10, laatste dag in het noorden... - Reisverslag uit Chiang Mai, Thailand van Tamara - WaarBenJij.nu dag 10, laatste dag in het noorden... - Reisverslag uit Chiang Mai, Thailand van Tamara - WaarBenJij.nu

dag 10, laatste dag in het noorden...

Blijf op de hoogte en volg Tamara

15 November 2016 | Thailand, Chiang Mai

15 november de laatste dag van het loy kratong festival hier in chiang mai... Overdag hebben we vrij weinig gedaan. we hebben 1 tempel bezocht en dat was de starbucks tempel. Huh starbucks tempel ja ja hier is een tempel met een starbucks erin en omdat starbucks heilig is voor mij moest ik daar natuurlijk naar toe. Na deze tempel zijn we met zijn alle naar de parade in de stad geweest bij thapae gate. Allemaal praalwagens reden in 1 lange stoet voorbij. Onwijs mooie wagens wat een werk zullen ze eraan gehad hebben zeg. Respect! Het was mega druk daar na 2uurtjes alles te hebben gezien gingen we heel slecht Mac eten en daarna naar de ping River. Dit zou de plek zijn om de kratongs in het water te laten gaan. En dat klopte! Heel veel kratongs in het water en ook weer veel wensballonnen. Heel mooi om weer te zien.. ook ik kon het niet laten om een kratong te kopen en deze op het water weg te laten drijven. De kratong lichtjes nemen het ongeluk en zonde met zich mee...
Na mijn weg te hebben laten drijven zijn met gaan zitten aan het water bij een bar genaamd the old place bar.. heerlijke chillen muziek, was echt geweldig.  Uiteindelijk kwam iedereen er naar toe en zaten we met zijn 8en... helemaal gezellig. En daar kan natuurlijk niet een cocktail ontbreken dus lekker genoten van een Pink lady... yammie