Dag 2 en 3 in Thailand - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Tamara - WaarBenJij.nu Dag 2 en 3 in Thailand - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Tamara - WaarBenJij.nu

Dag 2 en 3 in Thailand

Blijf op de hoogte en volg Tamara

07 November 2016 | Thailand, Bangkok

Gisteren een onwijs leuke dag gehad. Het plan was om door te gaan naar het volgende plaatjes maar ja dan leer je andere kennen die je toch doen twijfelen om verder te gaan..( Deze leuke gezellig mensen heten Charan en Frank. Charen al via fb leren kennen op tips thailand en Frank pas ontmoet op vliegveld in bangkok, helemaal leuk..) Toch besloten om lekker nog een dagje met hun langer op te trekken.  We hebben gisteren in de middag samen een fiets tour gedaan van co kessel. Erg leuk! 5uur lang durende fiets tocht met een stukje longtail boot erbij. We waren met een groep van 15/16 man met nog een stel uit Purmerend helemaal leuk.  We hebben gefietst door de smalle straatjes waar de was aan de lijn hing en de mensen leven. Ook marktjes zijn we over gefietst... helaas begon het te regenen en werden we aardig nat maar ja hier fiets je gewoon leuk door in Nederland was ik allang gaan schuilen of richting huis gefietst... we hebben ook 2x een stuk op een longtail boot gedaan, erg mooi om de natuur/omgeving te verkennen.  Veel indrukken op gedaan... tijdens het fietsen zijn wij ook nog een tempel in geweest met een enorm groot goud budhha beeld. Heel mooi maar op 1 of andere manier niet nieuw, heb op bali er ook heel veel gezien. Had niet het gevoel van wauw misschien komt dat ook wel omdat ik nog een beetje moet acclimatiseren. En al best weer snel mezelf tegen kom, naja snel ja en nee. Nee omdat ik al veel eerder dacht dit gevoel te krijgen van ik ben alleen en ja omdat ik dag 3 dit al heb...  het stukje loslaten of het 'vertouwde' los laten en weer alleen verder gaan vind ik onwijs moeilijk... want het was afgelopen dagen zo leuk en als je een leuke klik met iemand hebt is het wel moeilijk om dan te zeggen doe ik ga weer verder zie je later misschien nog wel een keer... in ieder geval ik vind dat moeilijk...
Eigenlijk wel het motto hoe ik hier kwam ach ik zie het allemaal wel en lekker me eigen plan trekken maar gek genoeg is dat toch wel wat moeilijker dan ik dacht.. nu dus ook vandaag heeeeeel erg in twijfel wat ik doe, blijf ik nog een dagje met hun of ga ik wel alleen verder...  gisteren kreeg ik de vraag wat heb je geleerd in deze 2 dagen ik moet eerlijk zeggen dat ik nu al heb geleerd dat ik minder moet plannen.
ik zou anders vandaag naar Agutthaya gaan een plaatjes wat vroeger de voormalige hoofdstad van thailand was een plaats met veel tempels ruïnes en boeddhabeelden... echt wel iets wat ik heel mooi zal vinden maar ja het stukje alleen... wel of niet doen.. nou een ding wat ik volgens mij nog heel veel ga meemaken deze vakantie. En iets waar ik zeker wat mee moet na me vakantie...  Ik ga nu zo eerst nog even gezellig koffie drinken met 1 van de 2.. de ander ligt vast diep ik komma van avondje party party... Nou jullie lezen vast in mijn volgende verslag wat ik uiteindelijk besloten heb... tamara zou tamara niet zijn als ze niet zou twijfelen ;-) ook wel een leerpunten weer.. beslissingen nemen en loslaten zonder dat ik mezelf er teveel mee heb... ppfff fijne dag allemaal lieverdjes dikke kussss mis jullie onwijs...

  • 07 November 2016 - 19:13

    Oom Gert:

    He Kanjer..... met grote belangstelling je twee mailtjes al gelezen. Gaat wel goed zo en niet teveel piekeren. Doe net als tijdens jouw tour door Indonesie. Daar ben je ook in je uppie aan de gang gegaan en dat ging prima. Ga dus gewoon lekker je gang, maar wees wel voorzichtig. Blijf alsjeblieft masiltjes sturen. Ik vind ze in ieder geval heel leuk. Veel plezier en dikke kus....Oom Gert

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Tamara

Actief sinds 14 Dec. 2013
Verslag gelezen: 181
Totaal aantal bezoekers 12722

Voorgaande reizen:

10 September 2017 - 02 Juni 2018

Wereldreis

04 November 2016 - 27 November 2016

Mijn tweede reis...

18 Februari 2014 - 27 Maart 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: